Regatu za osam posada u kraljici svih malih klasa - klasi Flying Dutchman, koje su se okupile se prošlog vikenda u Cresu organizirao je JK Reful, a vremenski uvjeti dozvolili su im održavanje samo tri plova. Inicijatori i glavni organizatori ovog lijepog sportskog događaja bili su Marčelo Damijanjević i Ferdo Matulja – Muha.
Unatoč malom broju posada regata je imala međunarodni karakter jer su nastupile posade iz Grčke, Slovenije i Hrvatske.
Puhao im je umjeren burin, a po informacijama s regatnog polja saznajemo da su sva tri plova bila izvrsna.
Održano je i još jedno jedrenje, ali ono je bilo više revijalnog karaktera. Održano je u Creskoj luci i bilo je namijenjeno gledateljima na rivi.
Kako to već biva na regatama koje se održavaju pred kraj proljeća, kad je dan značajno produljio, a noći postale ugodno tople, jednako je važan i večernji program uz onaj koji se dešava na moru. Naravno, sve to ne bi bilo moguće bez angažmana lokalnih snaga, a član Organizacijskog odbora, Tin Matulja želio se zahvaliti svakom od njih:
Izvrstan posao odradio je Regatni odbor pod vodstvom Tedija Weidlicha, Kristijana Jurjaka i Feruča Brubnjaka. Plovila regatnog odbora na moru osigurali su Igor Preksavec i CresBoat. Nadalje, za bogatu zakusku ispred klupskih prostorija, a čije sastojke su činile isključivo Creske namirnice, bio je zadužen i hvaljen kuhar Denis Nikolić.
Konačno, after party održavao se u Plavica baru, gdje se vlasnik Krešo Farkaš potrudio za nezaboravan provod uz Burlesku do ranih jutarnih sati!
Prema dojmovima i najavama dogodine bi ova regata mogla prerasti u još veći događaj. Vidimo se dogodine u Cresu.
Što se tiče natjecateljskog dijela eventa apsolutno nezaustavljivi na moru bili su otac i sin, Tin i Ferdo Matulja. Njih dvojica pobijedili su u sva tri plova, a najviše su im se približili članovi JK Vega - Nadan Kosanović i Boško Celić.
Njih dvojica su dva puta bili drugi, dok je treće drugo mjesto osvojila još jedna Vegina posada - Petar Stoka i Dejan Halužan. Njih dvojica su inače zauzeli treće mjesto u generalnom plasmanu s jednakim brojem posada kao Nadan i Boško. Naravno, presudilo je jedno drugo mjesto više nego što su ih imali Petar i Dejan.
Tko je još jedrio na regati i točne rezultate možete pronaći na ovom linku.
Treba istaknuti da je flota Flyinga u Hrvatskoj postala stvarno brojna, pogotovo u usporedbi na brojčano stanje od prije par godina. Taj porast prati i porast interesa za organizacije regata, a interni dogovor unutar klase je da će se regate posjećivati jedino ako će i organizatori jedriti, a ne samo se brinuti za logistiku na kopnu. Mora se primijetiti da je to zanimljiv detalj jer nerijetko se dešava da upravo organizator regate često izostaje s jedrenja jer na sebe preuzme ogroman dio organizacijskih obaveza.
U svakom slučaju, klasa je stvarno pokazala da je vrlo aktivna na sjeveru, a sad nam preostaje za nadati se da će se i jedini Šibenski FD napokon izvući iz garaže, a da će se pojaviti i neka nova posada koja je do sada samo zainteresirano pratili povratak Flyinga na Jadran.
Naslovna foto: JK Reful