Flash Back 4.1

REGATE ONLINE



Third Thousand Islands Race

17 - 27.09.2015.

Treća regata 1000 otoka je bila u svakom elementu najbolja do sada!

 

Regata

 

21 jedrilica je sudjelovala u regati, od toga čak 6 trimarana. Monotrupci od 40, pa sve do 60 duljine, dok su se trimarani našli u rasponu od 28 do 31 stope. Sve u svemu vrlo zanimljivo jedrenje, pogotovo što su neke posade nakon lanjskog "probnog" sudjelovanja ove godine stigle u mnogo profesionalnijem izdanju.

Jedrilice i jedriličari su se počeli okupljati već u četvrtak 17. rujna zbog obaveze provjeravanja opreme, pripreme jedrilica i svih ostalih stvari koje se obavljaju najčešće u posljednji tren. Ali da ne bi ispalo da su ekipe nespremne stigle u Rijeku, treba spomenuti da se vijest o lanjskom rigoroznom pregledu koji je obavio g. Andreas Hanakamp polučila mnogo uspjeha i malobrojne ekipe su imale potrebu za dodatnom nabavom sitnica iz popisa koje su im nedostajala ili nisu bile odgovarajuće.

Takva vrsta pregleda je uobičajena na svim velikim regatama, pogotovo onima koje se jedre malo dalje od kopna. Kod nas se to radi na još samo jednoj ili dvije, ali srećom nikad nije bilo posljedica neposjedovanja odgovarajuće sigurnosne opreme. Sličan pristup su lani imali i jedriličari koji su došli na start 2. regate 1000 otoka, ali srećom su poslušali sugestije iskusnog off shore jedriličara inabavili odgovarajuću opremu. Srećom, zato jer na kraju druge etape mnoge posade su izjavile da su imale sreću što su nabavile baš tu opremu na kojoj je inzistirao safety officer!

U petak se Gat Karoline Riječke skoro cijeli napunio sudionicima regate. Najviše posla je bilo u uredu organizacijskog odbora zbog provjeravanja svih potrebnih formulara koje je potrebno ispuniti zbog prelaska državnih granica, odnosno zbog izlaska iz EU.Tu i tamo je nedostajala poneka putovnica, pa se provjeravalo može li se ući u Crnu Goru s osobnim iskaznicama... ali u svakom slučaju i na ovaj papirnati dio regate većina je došla spremna.

Večernji sati su bili rezervirani za "crew party" koji je organiziran na Botelu Marina, a Okupljene je uspješno zabavio jedan riječki girl band.

Tih dana u Rijeci je bilo njeno klasično vrijeme, malo sunca, malo oblaka, poneka kap kiše. Zbog toga je organizator strepio da li će uspjeti održati probnu regatu koja se na prijašnja dva izdanja nije uspjela održati zbog bonaca i pljuskova. Po rasporedu se trebala organizirati u subotu. Prognoza je najavljivala lagani burin i on je i zapuhao oko 12 sati.

Ove godine je prognoza ponovno bila vjetrovita, ali ne toliko ekstremna kao prije godinu dana. Regatni odbor je pozvao flotu na more gdje uspjeli dočekati nekoliko dašaka bure. Na brzinu se postavila linija starta, bacila bova od orce i odrađena predstartna procedura. Zbog atraktivnosti i pružanja prilike građanima Rijeke da vide sudionike regate u akciji, cilj je postavljen u samoj luci.

U nastavku programa bila je večera za vlasnike jedrilica ili njihove predstavnike uz druženje sa sponzorima i predstavnicima gradskih i županijskih vlasti, a organizirana je bila u obližnjem hotelu Bonavia.

U nedjeljnih 5 do podne dan je signal početka predstartne procedure! Prognoza koja je najavila burin je i ovaj put pogodila. Istina, bura kao bura, puhala je na refule koji su se mijenjali i po snazi i smjeru. Najbrži su ih dobro iskorištavali i nakon okreta privjetrinske oznake kretali bi prema jugu.

Kako je flota odmicala prema jugu regata je bivala sve brža. najbrži iz ORC skupine su jedrili s prosjekom većim od 6-7 čvorova, dok su trimarani dostizali dvoznamenkaste vrijednosti na brzinomjerima. Tijekom noći bura je bila sve jača, pa je u zoni prije Zadra bilo onih koji su jedrili i s olujnim jedrima!

Ovakvi uvjeti su imali i posljedice na opremi jedrilica. Prvo odustajanje je javila Hidra kojoj se rasparala genoa i morali su se povući iz regate. Nakon njih je Sultan završio u Rogoznici. Njima se rasparalo glavno jedro, ali s dozvolom regatnog odbora tamo su ga zamijenili i nastavili dalje. Ostali nisu imali tolikih problema i jedrili su dalje prema Tivtu bez zaustavljanja.

Prema svim očekivanjima prvi su do Tivta i Porto Montenegra stigli mađari s Wild Joe-om. Oni su ujedno postavili i novi rekord regate, pa su rutu u smjeru juga prejedrili za 27 sati 24 minute i 5 sekundi! Prethodni rekord su također oni postavili i to na prvoj Regati tisuću otoka. Tada su rutu prejedrili za 28:41:06.

Drugi u realnom vremenu su stigli slovenci s Megaenergijom, desetak sati nakon Wild Joe-a. Tri sata nakon njih u Porto Montenegro uplovljava Damaco, a ostatak flote je bespomoćno plutao u Boki nekoliko sati nakon njih i polagano dolazio do cilja.

Nakon zasluženog odmora u Boki je organizirana revijalna regata 1000+2 otoka. Naravno, jedrila se po premjeru kao i prethodna etapa, a ovaj put su na regati sudjelovale i neke od jedrilica iz Crnogorskog primorja, a koje nisu sudjelovale na glavnom dijelu regate.Navečer, naravno, zabava u Porto Montenegro Yacht Club-u, podjela nagrada za etapu od Rijeke do Tivta i regate 1000+2 otoka, pa pravac na odmor pred start druge etape.

Po svim prognostičkim modelima nakon izlaska iz Bokokotorskog zaljeva jediličari su trebali nastaviti jedriti po umjerenom do jakom jugu. Naravno, na jugu Jadrana takav vjetar prati i popriličan val, ali srećom uvjeti su bili za nešto ugodnije edrenje nego da ih je na izlasku iz Boke dočekala bura. Već na startu je smjer odgovarao prognozi i nakon obilaska privjetrinske oznake flota je bila ponovno predvođena Wild Joe-om. Ubrzo nakon što su svi ušli u hrvatske teritorijalne vode uhvatilo ih je i grmljavinsko nevrijeme praćeno jakim pljuskom. Većina je s relativno konzervativnim setinzima jedara prošla kroz ovu zonu i nakon obilaska Sv.Andrije krenula prema Pelješkom kanalu. Dvije jedrilice nisu imale sreće kao ostale. Riječ je bila o trimaranu Lazy kojeg je pogodila munja i uništila većinu elektroničkih sustava, pa su se u Dubrovniku povukli iz regate. Osim njih u Komolac je svratila i slovačko-hrvatska posada s Lucie X jer im se rasparalo glavno jedro. Uz dozvolu RO i pomoć lokalnih jedrara uspjeli su ga zamijeniti i nakon nekoliko sati vratiti se u regatu.

S dolaskom noći i jugo je počelo slabiti. To je posebno pogodilo začelje flote. bog toga su se neki odlučili na obilazak Mljeta s južne strane. Većina to ipak nije napravila jer je prognoza najavila da će jugo prvo oslabiti tim predjelima. To se ipak nije ostvarilo, pa je i onih nekoliko što su išli južnom rutom uspješno jedrilo dalje. Za njima je krenula i Lucia X nakon zamjene jedra.

Ako se izuzme Wild Joe koji je bio daleko ispred sviju, ostale jedrilice koje su bile u vrhu flote imale su vrlo zanimljivu regatu. Damaco, Proper job 2, Teuta i Megaenergija su stalno bili na vrlo malom razmaku. Čak je jedan dio rute maleni trimaran Proper job 2 bio vodeća jedrilica ove skupine. Inače, njegova posada je bila najmlađa ove godine, a sačinjavala su je četiri momka iz Splita koja su inače aktivni jedriličari u malim klasama. Prvu etapu su također vrlo dobro odjedrili i u realnom vremenu stigli prvi među trimaranima. U ovoj etapi su bila samo trojica, jer se jedan morao iskrcati u Tivtu i vratiti doma, ali ostatak družine nije dozvolio da to utječe na kvalitetu njihovog jedrenja.

Kanal između Korčule i Pelješca je bio s nepovoljnim vjetrom za Proper job. Ostali su tu prošli mnogo brže od njih, a čak ih je sustigao i Macropus koji ih je do Hvar i prestigao.

S druge strane Korčule su priključak hvatali Stribor, Hispaniola i AK-47. Najuspješniji su bili Striborovci koji su se do Paklinskih otoka uspjeli približiti Macropusu i Proper job-u. Inače je posada Stribora bila dosta ozbiljnija u dnosu na lani. Kormilar i neki članovi su bili isti kao i lani kad su kod Hvara na prvoj etapi odustali od regate. Ove godine su u pripremama bili mnogo ozbiljniji, a to se vidjelo na cjelokupnom jedrenju i bodovnoj ljestvici.

Prijelaz u Šibenski akvatorij je pogodovao Megaenergiji koja je krenula s ozbiljnijim bijegom pratećem dvojcu, Damaco-Teuta, koji su imali skoro pa match race.

Dok su oni birali najbolju rutu između šibenskih otoka Wild Joe je već bio blizu izlaza iz zone Ugljana, a jedrilice na začelju su zaostajale sve više za njima...

Sve ovo se odvijalo kroz jutro drugog dana jedrenja, a tada je vjetar polako okretao na buru. WIld Joe je s njom u orcu jedrio s brzinama oko 9 čvorova, a Megaenergija je nešto manjim prosjekom izlazila iz zadarske zone. Njeni pratitelji su također muku mučili s mikrometereološkim uvjetima oko Ugljana i Pašmana. Svi osim Damaco-a su išli s vanjske strane Ugljana, dok je Damaco ušao u Zadarski kanal. Ekipa Damaca se tu uspjela odvojiti od Teute i s popriličnom razlikom je nastavila prema Krku i Cresu. Za to vrijeme Wild Joe je već bio pred Rijekom. Do nje su stigli nakon 32 sata i 45 sekundi, te ponovno postavili brzinski rekord i ove etape!

Uobičajenom rutom pored Plavnika, između Krka i Cresa, svi su krenuli u finiš 2. etape. Jedino se trimaran Sayg I odlučio na zapadnu stranu Cresa. To je prvi put da je netko izabrao ovaj smjer. Kockanje se čak i poprilično isplatilo jer su nadoknadili dio razlike koju im je napravio Proper job 2.

A finiš pred riječkim lukobranom... posebna priča. Nakon Wild Joe-a u cilj su u razmaku od par sati stigli Megaenergija i Damaco, a Macropus, Hispaniola i Teuta su bili zajedno pred ciljemna razmaku od par stotina metara.

Za vrijeme regate se testirao sustav koji je natjecateljima računao trenutno korigirano vrijeme. Uz neka sitna poboljšanja sigurno će se moći koristiti i u budućnosti za ovu i slične regate, a po njemu se Macropus nalazio u iznimno povoljnom položaju da postane pobjednik ove etape u korigiranom vremenu. Unatoč laganom vjetru, u stvari pretežno bonaci, imao je dovoljnu vremensku razliku da skine Wild Joe-a s vodeće pozicije. To se na kraju i ostvarilo! A da bi sve skupa bilo zanimljivije u cilj je ušao zajedno s Teutom i Hispaniolom u intervalu od 4 minute! Iznimno zanimljivo i napeto s obzirom da su prejedrili rutu od 280NM.

Za njima su stigli Stribor i Proper job. Stribor je malo zakasnio (korigirano) za Macropusom da ga istisne na drugo mjesto, ali je zato Proper job ostvario toliku prednost da su momci iz JK Mornar mogli slobodno na spavanje, bez straha da će ih bilo tko iz njihove skupine sustići po korekciji.

Preostale jedrilice su stigle do cilja kroz idućih petnaestak sati. Jedini kojima to nije uspjeo su bili crnogorci na jedrilici Vagabund. Po informacijama iz Tivta, oni su se ozbiljno pripremili za regatu, ali pred sam start su ostali bez pola posade! Na kraju ih je na ipsilonu četredeset startalo samo njih troje.

U posljednjoj regatnoj noći su uvidjeli da neće stići do Rijeke do isteka vremenskog ograničenja. Slijedeća postaja im je bio otočić Ist nakon kojeg su krenuli natrag prema Crnoj Gori.

Kad su se zbrojili konačni bodovi pobjedu na regati je još jednom odnio Wild Joe, a na postolju su im se pridružili Macropus i Damaco, dok je u grupi trimarana apsolutni pobjednik posda Proper job-a!

 

Rezultati

 


1. ETAPA: Rijeka - Porto Montenegro, START: 20.09.2015. 12:00:00














Jedrilica Tip Kormilar
Vrijeme cilja
Realno
Korigirano
Bodovi













1 Wild Joe
Reichel-Pugh 60
Marton Josza

21.09. 15:24:05 27:24:05 00:00:00
1.0

2 Damaco
Farr 40
Berislav Vranić

22.09. 04:47:35
40:47:35
05:58:32

2.0


3 Macropus
First 40.7
Bostjan Jančar

22.09. 11:14:15
47:14:15 06:47:03
3.0


4 Hispaniola
Evento 42

Saulius Veselauskas


22.09. 09:13:08 45:13:08 07:30:59
4.0


5 Stribor Grand Soleil 40
Nedeljko Mahmutović

22.09. 12:52:29 48:52:29 07:36:26
5.0


6 Sultan
First 40.7
Pavel Belehrad

22.09. 12:56:41 48:56:41 07:44:36
6.0


7 Teuta
Comet 45S

Josef Muzikar


22.09. 09:27:32

45:27:32 07:53:26
7.0


8 Megaenergija
Super Stag 40 MOD
Uroš Žvan

22.09. 01:21:37 37:24:08 08:12:40
8.0


9 Atame
Fast 42
Beppe Bisotto

22.09. 13:29:54 49:29:54 08:35:24
9.0


10 Lucia X
Hanse 540
Milan Fabian

22.09. 11:36:09 47:36:09 09:21:58
10.0


11 Mardivino
X-55
Miguel Gonzales

22.09. 10:28:45
46:28:45
10:16:28

11.0


12 AK-47
First 40.7
Mikhail Tekuchev

22.09. 13:31:06
49:31:06
10:33:56

12.0


13 Ariadne First 45
Branislav Kachnic

22.09. 17:15:56 53:15:56 12:30:05
13.0

14 Vagabund Y-40 Miodrag Kovačević

DNC --- ---
15.0

15 Hidra Hidra 54
Goesta Pongratz

DNF --- ---
15.0













Trimarani













1 Tabea Corsair 28 CR
Werner Stolz

22.09. 12:59:18
48:59:18 00:00:00
1.0

2 Proper job 2
Dragon Fly 28
Marko de Micheli Vituri

22.09. 11:37:03 47:37:03 00:56:20
2.0

3 Hikari Corsair 28
Berk Plathner

22.09. 12:54:50
48:54:50 01:19:57
3.0

4 Lazy Corsair Cruze 970 Richard Muller

22.09. 11:35:55
47:35:55 03:14:55
4.0
5 Sayg I Corsair Cruze 970 Andreas Hofmaier 22.09. 13:30:16 49:30:16 03:45:54 5.0
6 High Q1 Corsair 31 CC Hans Nagel 23.09. 06:03:25 66:03:25 24:21:19 6.0

 

 


2. ETAPA: Porto Montenegro - Rijeka, START: 24.09.2015. 12:15:00














Jedrilica Tip Kormilar
Vrijeme cilja
Realno
Korigirano
Bodovi













1 Macropus
First 40.7
Boštjan Jančar

26.09. 09:14:48 44:59:48 00:00:00
1.0

2 Wild Joe
Reicjel-Pugh 60
Marton Josza
25.09. 20:15:45 32:00:45 00:43:04
2.0

3 Stribor Grand Soleil 40
Nedeljko Mahmutović

26.09. 10:59:43 46:44:43 00:58:33
3.0

4 Hispaniola Evento 42

Saulius Veselauskas


26.09. 09:11:37

44:56:37

02:27:55
4.0

5 Teuta Comet 45 S
Josef Muzikar

26.09. 09:15:25 45:00:25 02:40:41
5.0

6 Damaco Farr 40
Berislav Vranić

26.09. 07:55:12 43:40:12 04:12:41
6.0

7 Megaenergija Super Stag 40 MOD
Uroš Žvan

26.09. 04:19:50 40:04:50 06:11:29
7.0

8 Atame Fast 42

Beppe Bisotto


26.09. 19:30:55 55:15:55 08:42:10
8.0

9 Sultan First 40.7
Pavel Belehrad

26.09. 21:21:37 57:06:37 10:04:53
9.0

10 AK-47 First 45
Mikhail Tekuchev

26.09. 19:27:47 55:12:47
10:51:44
10.0

11 Lucia X
Hanse 540
Milan Faban

27.09. 00:59:10 60:44:10 15:48:25
11.0

12 Vagabundo Y-40 Miodrag Kovačević

DNF --- ---
16.0

13 Mardivino X-55 Miguel Gonzales

DNS --- ---
16.0

13 Hidra Hidra 54
Goesta Pongratz

DNC --- ---
16.0

13 Ariadne First 45
Branislav Kachnic

DNC --- ---
16.0













Trimarani













1 Proper job 2
Dragon Fly 28
Marko de Micheli Vituri

26.09. 11:09:23 46:54:23 00:00:00
1.0

2 Tabea Corsail 28 CR
Werner Stolz

26.09. 19:19:22
55:04:22 06:57:16
2.0

3 Sayg I Corsair Cruze 970 Andreas Hofmaier

26.09. 17:46:27
53:31:27 08:35:23
3.0

4 Hikari Corsair 28 Berk Plathner

26.09.  22:17:09
58:02:09 12:03:46
4.0
5 High Q1 Corsair 31 CC Hans Nagel 27.09. 04:23:00 64:08:00 21:55:04 5.0
6 Lazy Corsair Cruze 970 Richard Muller DNF --- --- 6.0

 

 


KONAČNI REZULTATI















Jedrilica Tip Kormilar Klub

R - 1
R - 2

Ukupno













1 Wild Joe
Reichel-Pugh 60
Marton Josza
Wild Joe VSE

1 2
3.0

2 Macropus First 40.7
Boštjan Jančar
JK Valhalla

3 2
5.0

3 Damaco Farr 40
Berislav Vranić
JK Galeb

2 6
8.0

4 Stribor Grand Soleil 40
Nedeljko Mahmutović
JK Šibenik

5 3
8.0

5 Hispaniola Evento 42
Saulius Veselauskas
Sail 2 Race

4 4
8.0

6 Teuta Comet 45 R
Josef Muzikar
Corfix Yacht Team

7 5
12.0

7 Sultan First 40.7
Pavel Belehrad
Redside Sailing Team

6 9
15.0

8 Megaenergija Super Stag 40 MOD
Uroš Žvan
YC Skipper

8 7
15.0

9 Atame Fast 42
Beppe Bisotto
CDV Venezia

9 8
17.0

10 Lucia X
Hanse 540
Milan Fabian
JK Plav

10 11
21.0

11 AK-47 First 45
Mikhail Tekuchev
Happy Sail

12 10
22.0

12 Mardivino X-55 Miguel Gonzales
Marina Del Sur

11 16
27.0

13 Ariadne First 45
Branislav Kachnic
Bratislava Med.

13 DNC
29.0

13 Vagabund Y-40 Miodrag Kovačević
JK Jugole Grakalić

DNC DNF
32.0

13 Hidra Hidra 54
Goesta Pongratz
YC Austria

DNF DNC
32.0













Trimarani













1 Proper job 2
Dragon Fly 28
Marko de Micheli Vituri
JK Mornar

2 1
3.0

2 Tabea Corsair 28 CR
Werner Stolz
CN Porto S.Margherita

1 2
3.0

3 Hikari Corsair 28
Berk Plathner
CN Porto S.Margherita

3 4
7.0

4 Sayg I
Corsair Cruze 970 Andreas Hofmaier ASF
5 3
8.0
5 Lazy Corsair Cruze 970 Richard Muller CN Porto S.Margherita 4 DNF 11.0
6 High Q1 Corsair 31 CC Hans Nagel Trans Ocean Regatta 6 5 11.0

 

Flash Back

 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaa1. etapaaaa





aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaa2. etapaaaa





Foto galerija

 

Ovdje možete vidjeti mali izbor iz galerije:

TIR 2015 - 1 - 04TIR 2015 - 1 - 10TIR 2015 - 1 - 14TIR 2015 - 1 - 18TIR 2015 - 2 - 04TIR 2015 - 2 - 11TIR 2015 - 2 - 23TIR 2015 - 2 - 39TIR 2015 - 3 - 006TIR 2015 - 3 - 024TIR 2015 - 3 - 039TIR 2015 - 3 - 063TIR 2015 - 3 - 082TIR 2015 - 3 - 092TIR 2015 - 3 - 104TIR 2015 - 3 - 115TIR 2015 - 4 - 003TIR 2015 - 4 - 014TIR 2015 - 4 - 029TIR 2015 - 4 - 042TIR 2015 - 4 - 063TIR 2015 - 4 - 079TIR 2015 - 4 - 092TIR 2015 - 4 - 126

a sve ostale fotografije nalaze se u foto galeriji na ovom linku.

 

Statistika

 

Statistički rezultati su izračunati na osnovu podataka uzetih u razmacima od 30 sekundi, tako da je vjerojatno da su podaci o najvećim brzinama približno točni, dok se ostali rezultati mogu uzeti u obrzir s dosta velikom točnošću. S obzirom na prelazak jedrilica iz Hrvatske u Crnu Goru i obrnuto, te problema roaminga, nisu snimljene sve pozicije na južnom kraju rute. Zbog tog su napravljene određene aproksimacije podataka u tablicama.

 


1. etapa













Područje

snimanja

Jedrilica

Trajanje

jedrenja

Prejedreno

[NM]

Prosječna brzina

[kts]

Max. brzina

[kts]












1 Rijeka - Prevlaka Wild Joe
26:27:00 278.34 10.52 18.59

2 Rijeka - Prevlaka Megaenergija 36:09:00 288.86 7.99 15.85

3 Rijeka - Prevlaka Mardivino 40:35:00 290.37 7.15 12.47

4 Rijeka - Prevlaka Damaco 37:53:30 286.46 7.56 15.88

5 Rijeka - Prevlaka Teuta 41:09:00 276.64 6.72 12.81

6 Rijeka - Prevlaka Lucia X
41:08:30 279.01 6.79 11.40

7 Rijeka - Prevlaka Hispaniola 40:28:00 280.89 6.94 13.61

8 Rijeka - Prevlaka AK-47 47:19:00 293.60 6.20 10.84

9 Rijeka - Prevlaka Atame 46:58:00 290.19 6.18 11.41

10 Rijeka - Prevlaka Ariadne 51:21:00 283.30 5.52 10.83

11 Rijeka - Prevlaka Macropus 42:30:00 289.03 6.80 12.06

12 Rijeka - Prevlaka Stribor 44:43:30 277.96 6.21 10.51

13 Rijeka - Prevlaka Sultan 46:16:30 277.83 6.00 11.19










1 Rijeka - Prevlaka Proper job 2
40:50:00 278.83 6.83 16.76

2 Rijeka - Prevlaka Sayg I
44:21:00 288.20 6.50 15.34

3 Rijeka - Prevlaka High Q1
53:18:30 243.39 5.17 13.98

4 Rijeka - Prevlaka Tabea 45:04:00 280.80 6.23 14.91
5 Rijeka - Prevlaka Lazy 41:12:00 283.49 6.88 17.88

 

 


2. etapa













Područje

snimanja

Jedrilica

Trajanje

jedrenja

Prejedreno

[NM]

Prosječna brzina

[kts]

Max. brzina

[kts]












1 Cavtat - Rijeka
Wild Joe
29:12:00 263.25 9.01 21.63

2 Cavtat - Rijeka Damaco
40:09:30 270.94 6.75 14.64

3 Cavtat - Rijeka Teuta
41:28:30 261.31 6.30 13.60

4 Dubrovnik - Rijeka Lucia X
49:32:00 254.32 5.13 10.25

5 Cavtat - Rijeka Hispaniola 40:46:30 264.66 6.49 11.59

6 Cavtat - Rijeka AK-47
50:58:00 272.91 5.35 12.53

7 Cavtat - Rijeka Atame 51:12:00 264.01 5.16 13.23

8 Cavtat - Rijeka Macropus 40:59:30 267.27 6.52 13.82

9 Cavtat - Rijeka Stribor 42:33:30 264.25 6.21 11.72

10 Cavtat - Rijeka Sultan 52:29:00 269.39 5.13 11.86










1 Cavtat - Rijeka Proper job 2
43:09:30 276.24 6.40 18.70
2 Cavtat - Rijeka Sayg I 49:44:00 285.59 5.74 18.19
3 Cavtat - Rijeka
High Q1 59:42:30 300.06 5.02 15.33
4 Cavtat - Rijeka Hikari 53:22:00 269.98 5.06 13.04
5 Cavtat - Rijeka Tabea 50:24:00 262.88 5.22 15.63

 

You are here Regate 2015 Third Thousand Islands Race

 

 

Copyright © 2008-2017

REGATE.hr

All Rights Reserved

Flash Back

Flash Back je sustav čija namjena je praćenje regata u realnom vremenu i njihovo kasnije reproduciranje s ciljem analize akcija poduzetih na regatnom polju.

CIJELI TEKST...

REGATE.hr

Obrt iz Šibenika

Mob: +385-91-517-45-11

Email: info@regate.com.hr

Web: www.regate.com.hr